Dažnai Užduodami Klausimai (FAQ)

1. Kokius produktus galite rasti “Case-Shop.lt”?
“Case-Shop.lt” siūlo platų telefonų dėklų, apsauginių plėvelių, kroviklių, laikiklių ir kitų mobiliųjų įrenginių priedų asortimentą. Mes turime dėklus visiems populiariausiems telefonų modeliams, taip pat įvairius aksesuarus, skirtus pagerinti jūsų telefonų funkcionalumą ir apsaugą.

2. Kaip išsirinkti tinkamą dėklą savo telefonui?
Norėdami išsirinkti tinkamą dėklą, pirmiausia įsitikinkite, kad pasirinktas modelis atitinka jūsų telefono markę ir modelį. Mūsų svetainėje galite rasti filtrus, pagal kuriuos galite pasirinkti produktus pagal savo telefono modelį, taip pat rasite rekomendacijas ir apžvalgas.

3. Kaip atlikti užsakymą?
Užsakymą atlikti labai paprasta. Pasirinkite norimus produktus, pridėkite juos į krepšelį, pereikite prie atsiskaitymo ir užpildykite reikiamą informaciją. Patvirtinkite užsakymą ir laukite, kol mes pristatysime prekes tiesiai į jūsų nurodytą adresą.

4. Kokios pristatymo galimybės siūlomos?
Mes siūlome įvairius pristatymo metodus, įskaitant standartinį ir greitą pristatymą. Pristatymo laikas priklauso nuo jūsų vietos ir užsakymo apimties. Detalesnę informaciją apie pristatymo pasirinkimus rasite atsiskaitymo metu.

5. Ar siūlote nemokamą pristatymą?
Taip, mes siūlome nemokamą pristatymą užsakymams, viršijantiems tam tikrą sumą (pagal esamą akciją ar taisykles). Norėdami sužinoti apie šiuo metu galiojančias nuolaidas ir pristatymo sąlygas, apsilankykite mūsų svetainės akcijų skyriuje.

6. Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekes?
Taip, mes priimame prekių grąžinimą per 14 dienų nuo gavimo dienos, jei prekės yra nesugadintos ir nepraradusios savo pirminės būklės. Jei norite pakeisti užsakytas prekes, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, ir mes padėsime jums atlikti pakeitimą.

7. Kaip sužinoti, kada mano užsakymas bus pristatytas?
Kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, mes atsiųsime jums sekimo numerį, kuriuo galėsite stebėti savo siuntos kelią. Standartinis pristatymo laikas paprastai yra 1-3 darbo dienos.

8. Ar siūlote tarptautinį pristatymą?
Taip, mes siūlome tarptautinį pristatymą į daugelį šalių. Tarptautinio pristatymo kaina priklauso nuo jūsų vietos ir užsakymo dydžio. Daugiau informacijos apie tarptautinio pristatymo sąlygas galite rasti mūsų svetainėje.

9. Ar produktai yra originalūs?
Taip, mes parduodame tik originalius ir aukščiausios kokybės telefonų dėklus bei aksesuarus. Mūsų prekių asortimentą sudaro žinomi ir patikimi prekės ženklai.

10. Kaip galiu susisiekti su klientų aptarnavimu?
Jei turite klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu arba užpildydami kontaktinę formą mūsų svetainėje. Mes visada pasiruošę padėti jums išspręsti bet kokias problemas ar atsakyti į jūsų klausimus.

11. Ar galite padėti išsirinkti dėklą mano telefonui?
Taip, mes galime jums padėti išsirinkti geriausią dėklą pagal jūsų telefono modelį, pageidavimus ir stilių. Susisiekite su mūsų komanda, ir mes suteiksime individualias rekomendacijas.